Fredag

Jag älskar att jag slutar klockan 12.15 varje Fredag!
Jag älskar att jag är läx-fri den här helgen!
Jag älskar att det är så fint väder!
Jag älskar Fredagar!
Och för att kunna njuta ordentligt av den här Fredagen, så vad passar då bättre än att gå i skogen, ha med sig picknick och plocka svamp? Det är iaf vad jag och Chrille ska göra idag, det var hans ide även om jag inte tycker om svamp så ska de bli skönt att få komma ut och andas lite frisk luft. Vi ska snart ut i Pershagens skogar på jakt efter kantareller och sen göra en kantarell sås till köttet ikväll. Som sagt, jag gillar inte svamp men är inte rädd för att smaka. jag gillar ju all mat Chrille gör i övrigt så den går nog ner. Nu ska jag sälla mig och fixa ost och kötbulle mackor sen på med mys kläderna!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad mysigt det låter :)

Postat av: Linn

Tack, de var de :)

2011-10-02 @ 22:18:47
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback