sportlov!

Så efterlängtat :-) Den här helgen bjöd på lite mer än vad jag hade räknat med. Det som skulle bli en vanlig kväll på 550 slutade med en spontan utgång i Stockholm. Jag är där allt för sällan, så det var ändå kul att få dansa loss någon annan stanns. Vid fyra tiden var jag hemma igen, sov ett par timmar sen var det dags att åka till jobbet. Gick bra tills efter ett par timmar då jag bara längtade hem till sängen. Som tur var (tackar mig själv) så drack jag inte en droppe alkohol när vi kom upp till stockholm utan dack bara redbull. Så jag kunde jobba utan att vara bakis och ta bilen istället för att gå. Från det ena till det andra, så har jag precis kommit hem från en lång promenad med Malin och Sophie ute i Enhörna. Så skönt med frisk luft och torr asfalt. Om en liten stund ska jag och Chrille åka och storhandla :-) Jag har sagt till Chrille att jag inte ska köpa hem något bröd denna gång. I perioder äter jag alldeles för mycket mackor. När jag inte orkar laga mat eller är hungrig, så är det så lätt att bara ta en eller två mackor. Fast jag vet ju att det inte alls är bra och det finns ju så mycket annat som går fort att göra och som är gott. Som lätt kesella tex. med bär eller jordgubbar, smoothie, ägg eller keso. Nu ska jag ladda upp med bra mat. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback