update

Det blev tyvärr inget Ikea besök idag, då Jocke mådde illa när han vaknade och har spytt under dagen. Verkar som att det är något som går just nu. Även mamma kände sig dålig och illamående. Tanken var iaf att vi tre och mormor skulle åkt upp till Ikea och shoppa till Jockes lägenhet då han sattsar på att flytta in nästa helg. Men istället har jag mest tagit det lungt och kollat på film och två avsnitt av project runway. Fast lite nytta har jag ju gjort, har storstädat lägenheten och äntligen fått riktigt ordning bland mina kläder igen som tidigare har legat lite här och var, där det fått plats helt enkelt. Men nu har rensat och kastat en påse med gamla och trasiga kläder. Nu är det rent och fint som det ska vara och inte ett enda katthår syns till ;-) Har precis ätit middag och nu inväntar jag Malin som kommer förbi om en stund och gör mig lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback