tio dagar i sträck

Jobbet ringde och frågade om jag ville jobba på Tisdag nästa vecka och jag svarar ja. Känns dumt att svara nej när jag har skrivit in mig på ipool att jag kan jobba. Nu i efterhand så känns det ju sådär, istället för att jobba en vecka i sträck så kör jag nu tio dagar i sträck. Men men, det är bara att bita ihop. På tal om jobb, så är det snart dags för mig att åka och jobba. Har dock sagt till min kassaledare redan igår om att jag vill gå hem tidigare om det finns möjlihet, eftersom att Malin fyller år vill jag umgås med henne ikväll. Vi tänkte bara hyra film och köpa lite godis, sen får vi fira henne på riktigt när alla är hemma igen och när man inte börjar tidigt dagen efter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback