bla bla bla

De flesta är väl ute och roar sig eller något liknande nu vid det här laget. En annan står och steker ägg klockan tovl på natten en Lördag kväll. Vi ska ta med oss ägg mackor imorgon jag och Chrille, som ska ätas till frukost i bilen eller om vi stannar på någonstanns på vägen. Vid halv åtta tiden imorgon bitti ska vi vara ute i Nykvarn för att den åka vidare mot Fjällen. Ville ställa min bil ute hos mamma och inte låta den bara stå på parkeringen i en vecka, med tanke på att jag blivit av med mina vindrutetorkare vid två tillfällen sen vi flyttade hit. Var nyss och lämnade Torsten hos Malin också btw. Kändes rätt skummt att lämna över honom och framför allt att komma hem till ett tomt hem. Då Chrille är ute och "slirar" och ingen katt kommer springades när man öppnar dörren. Kommer att sakna honom nere vid mina fötter nu när jag ska gå och lägga mig. Minns inte sist jag sov helt själv. Utan katt eller pojkvän. Okej, Chrille kommer ju hem om si så där två timmar man ändå. Näe, nu ska jag sluta prata massa gojja och faktiskt göra lite nytta. Det sista ska packas ner i väskan och mackorna ska göras klara och justde, jag måste ju diska också. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback