rip

Är nu hemma efter att ha slutat klockan tio på jobbet. Slö tittar lite på andra twilight filmen som vidas på tv, men den är snart slut. Torsten ligger här bredvid mig och vrider och vänder på sig åt alla möjliga håll och kanter. På tal om katter, så hittade jag en död katt längs trottoarkanten idag när jag skulle gå till bilen. Usch säger jag bara! Det gjorde verkligen ont i hjärtat. En liten vit lurvig sak med blod över kroppen och i munnen. Stackars familj som letar efter sin kisse som inte kommer hem och hittar han/hon sådär:-/ skulle aldrig kunna föreställa mig det, om det vore Torsten! Tur att han är inne katt, för att jag skulle aldrig våga skäppa ut honom så här i stan. Men den dagen vi flyttar lite mer "o centralt" så ska han ju självklart få bli det. Vilket lär ske, då vi kommer att ha han i drygt 20 år till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback