äntligen

Nu har jag äntligen kunnat ladda ner appen igen.

Har ju inte kunnat blogga på ett par dagar och där mellan har jag hunnit med personalfest, ätit årets första bruch på balkongen med Emma, jobbat, varit sjuk, tränat och varit hos veterinären med Torsten. Han mår nu bra igen, som tur är :-) vi upptäckte att han hade börjat dregla (vilket katter inte ska göra) så vi var tvungna att åka in med honom, eftersom att det kunde ha fastnat något i halsen på honom. Men det visade sig bara att han måste ha ätit/skickat på något giftigt som han tyckte smakade illa/ mådde illa av. Men som tur var så avtog det efter något dag. Men jag kan lova att jag hade svårt att somna natten intill vi upptäckte hans dreglande, då vi satt uppe och googlade på vad det kunde vara. Och man ska aldrig googla sånt där, att läsa att andra avlivat sina katter mm. bidrog inte till en godnatts sömn. Nu är det snart dags att byta om och ta sig ner till gymmet för ett spinningpass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback