heja mig!

Älskar mitt nya träningslinne jag hade på mig idag. Fick även två komplimanger för det och sånt är ju alltid kul :-) känner mig riktigt nöjd nu med min "insats" på gymmet, trotts träningsvärken så trampade jag på i 190 och efter en timma på cykeln så hade jag lite energi kvar som jag tog ut på bandet i en halv timma. Varvade mellan att springa och gå med lutning. Nu dock är det inte en minut försent för en dusch, var så hungrig när jag kom hem så det fick bli mat innan. Förresten så är det nu snart en månad sen jag började med mitt "nyttigare liv" har även tränat bra och varit ute och motionerat mer än vanligt när jag inte kunnat gå till gymmet. Vilket nu börjar ge resultat tycker jag. Vågar dock inte väga mig än...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är sjukt duktig Linn! En förebild :)

Postat av: Linn

Vad snäll du är!!!! Tack så jätte mkt fina du :)

2013-04-18 @ 00:35:45
Postat av: Anna

Vilken läckerfralla, som alltid! Vad duktig du är! Kom hit och smitta av dig lite!;) /anniz_cool

2013-04-18 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback