hej

Godmorgon!
Idag vaknade jag innan klockan, ställde den på 9.30 för att det blev så himla sent igår kväll. Jobbade till 22.30 och sen åkte jag hem till Ida och hängde med henne och Malin. Skulle bara komma upp en snabbis för att dricka te och äta lite mörk chockad, men så blir det ju aldrig. Nu ska jag och Chrille strax åka och handla, sen åker jag direkt och tränar. Funderar på att sola en stund idag också. Gjorde det häromdagen och jag fick en sån jävla röd näsa. Inte sådär jätte snyggt, men heller inte sådär jätte smart att börja med en 20 minutare, efter att inte ha solat på jätte länge. Näe. Nu måste vi åka. Ser ut att vara fint väder idag med btw :-) Tänk vad mycket det påverkar än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback