en bra mat vecka

Oj vad klockan blev mycket. Men så går det när man sitter uppe och ugglar framför datorn. Framför allt också när Chrille jobbar natt, då kan jag inte bara gå och lägga mig som jag brukar. I vanliga fall kanske jag hade lagt mig vid elva-halv tolv. Men när jag ska sova själv måste jag gå och lägga mig tills ögonlocken börjar åka hiss, för annars somnar jag inte. Man har visst blivit skadad efter att ha sovit med varandra i stort sätt varje dag i sex år. Imorgon eller ja egentligen idag, är det ny vecka. Härligt tycker jag, lönen har kommit in på kontot och jag är taggad för en ny vecka med bra mat. Denna vecka har varit en riktigt bra mat vecka för min del. Har i stort sätt bara fuskat i fredags med en skål med glass, men det måste man få en fredag. Så nu ska jag fortsätta i samma spår. God natt så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback