mycket gjort

Det har varit riktigt skönt att ha varit ledig idag. Skulle egentligen ha jobbat men jag sa att jag inte orkade jobba elev dagar i rad som jag egentligen skulle ha gjort. Har hunnit med mycket idag ändå. Jag och Chrille har varit iväg och stor handlat också så att nu är kyl och krys bokstavligen talat proppfulla, vilket är skönt. Handlade även bara nyttiga saker hem och där av blev vårt köp mycket dyrare än vanligt. Det är så dumt att det ska vara dyrt att vara nyttig. Men men, efter de så åt vi en middag tillsammans som bestod av köttfärssås och sallad. Till och med Chrille hoppade över pastan, kors i taket. Har även hunnit med att städa och gjort det fint med nya blommor. Nu tänkte jag sova, ska upp tidigt imorgon och jobba. Vilket känns rätt bra, jobbar fem dagar framöver tills jag är ledig igen. Fyra av dom är röda-dagar vilket innebär dubbelt betalt så att jag klagar inte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback