första jobbdagen

Om man skulle ta och uppdatera lite här kanske? Idag var första jobbdagen efter mina tre semester veckor. Började med att öppna. Efter att inte ha ställt väckarklockan till något speciellt viktigt, eller tidigt under dessa veckor så sov jag väldigt dåligt inatt. Vaknade flera gånger och kollade på klockan och var rädd att försova mig. 
Känns ju sådär att vara tillbaka igen, ändå är de som alltid lite skönt med rutiner. Lika underbart som det är att kunna ta ett glas vin mitt i veckan och att tillåta sig själv att stoppa i sig vad man vill. Lika skönt ska det bli att komma tillbaka till gymmet igen och få lite ordning och reda på maten igen. Ett gott tecken på det (att jag fått lite nog) är ändå att jag köpte en Viktväktar soppa till lunch, haha. 
Här är lite bilder från i lördags. Flamingo öppnade igen och vi var ett helt tjej gäng som gick ut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback