ordning och reda

Puh! 

Har städat hela förmiddagen. Diskat ur alla glasburkar som stått i skafferiet, renast och plockat. 
Det bästa med att flytta är nästan att man får sån ordning blad alla saker. Vem vill ta med sig massa skit till sitt nya boende? Allt ska tvättas, som gardiner och mattor som annars inte åker i tvättmaskinen allt för ofta. Krukor och annat diskas och görs rent noga. Känns så skönt att få plocka upp detta sen. 
Just nu dog jag på soffan. Ska äta lite lunch och vila en stund innan det är dags att åka och jobba ett kvälls pass.
Men i skrivandes stund så ligger jag bara här med magen i vädret och kikar på små puffar som kommer titt som tätt. Det nya är nu att jag kan se rörelser från magen som åker upp och ner. Mysigt
Imorgon går vi in i vecka 29 och det innebär även att vi går in i den sista trimestern som det kallas. Slut tampen på graviditeten och det där sista höggravida veckorna har jag framför mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback