Svårt att sova

Här ligger jag helt klarvaken och klockan börjar närma sig ett. 
Jag är genom förkyld och värst är nu på nätterna. Går inte att andas genom näsan och ingen nässpray får man heller ta, suck. Snyter mig om vart annat och väntar på att Chrille ska vakna. 
Halsbrännan är i fullgång och har precis varit uppe och tagit ett glas med samarin. 

Kände precis anurlunda rörelser i magen <3 
Tidigare har det varit fladder och små puffar som övergått till tydliga sparkar. 
Nu var det något helt annat. Som en "våg" som gick över magen. Kunde tydligt känna med handen och innerfrån hur den gick och hur hon förflyttade sig. 
Som vanligt är det en häftig känsla, att känna henne röra sig. Synd att Chrille sover och inte fick känna, men det lär väl inte vara första gången.

Nu ska jag försöka sova som killarna gör här bredvid mig. Men vi får se hur det går, är inte alls trött. 


 
Torsten tidigare idag. Så avslappnad och go. 

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Det hjälpte föga för mig men du kan ta koksaltlösning mot din täppta näsa! Hoppas förkylningen går över kvickt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback