klaga lite

Godkväll

Då var man hemma efter en hektisk kväll på jobbet. Stod mest i informationen och nu börjar det kännas av i både fötter och rygg. Det gör ont att stå upp mycket och svettig har jag blivit. Behöver inte anstränga mig mycket för att känna hur svetten bara sköljer över mig, blä. Måste vara alla hormoner, ingen hit är det iaf men jag överlever. 

Efter jobbet så hämtade jag ut mitt paket från babyland som kommit. Till min stora förtjusning så hade det företaget skickat mig en hel och fin skötväska. Kommer aldrig mer beställa något från lekmer. Inte bara för att det skickade ut en dålig vara. Utan mest för att dom inte gick vidare i ärendet. 
Dom har för det första ingen kundservice dit man kan ringa och få hjälp, utan all kontakt sker via mejl. 
Efter att ha skickat bilder på väskan så får jag sen inget svar. Skickar ett nytt mejl och dom ber om ursäkt och vill se bilderna (igen). Så jag skickar ytterligare bilder på väskan och sen händer det ingening. 
Skriver sen ett nytt mejl och frågar om det fått mina bilder då jag inte hört något och de svar inte. 
Sen tar det som två veckor att få in min retur. Måste även mejla dom och fråga om de fått in min retur då jag inte har fått en bekräftelse på det och att det tagit två veckor.
Igår hinner jag få hem räkningen på mitt paket fast jag då skickat tillbaka det. Ringer företaget som sickat ut räkningen och dom kunde se att lekmer fått in min retur så det var bara att riva fakturan. Detta blev ett långt och tråkigt inlägg men var bara tvungen, ruttande lite på det hela. 

Så nu har jag tillslut iaf en fin väska hemma som väntar på att få komma till användning. Beställde även ett regnskydd. Denna gång tog jag en annan variant. Även det kommer från elodie details och är prickigt. Passar till både ligg och sittvagn och så gillar jag att man kan hänga fast det på sidan av vagnen. Shit, nu låter jag som en riktigt morsa. Men tänker att då finns det mer plats under vagnen om man behöver ha annat där, haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback