lite allt möjligt

Godmorgon lediga söndag. 

Vaknade innan klockan ringde (som vanligt nu för tiden) solen skiner och Chrille hade dukat fram frukost. 
En bra start på dagen med andra ord. Igår jobbade jag extra, ett långt pass mellan 10.30-19.30 och hela dagen var förstörd. Försöker att passa på att ta lite extra rödadagar nu medans man orkar. Alla pengar är ju mer än välkomna just nu med tanke på vad som komma skall. Sen försöker jag att peppa mig själv om att det inte är så långt kvar till ledighet. Ledighet x 3 till och med. 
1. 1 vecka på Rhodos. 
2. 3 veckors semester. 
3. Mammaledighet. 
Längtar såklart till de sistnämnda allra mest :-) 
Känns fortfarande overkligt att jag verkligen ska bli mamma. Dock börjar jag ändå mer och mer inse att jag faktiskt är gravid. I början trodde jag hela tiden att min kropp hade lurat mig och att mensen skulle komma när som helst. Nu känns det som sagt mer verkligt. Har ändå varit gravid i över tre månader och det börjar kännas och synas på kroppen. Byxorna går längre inte att knäppa. Använder mig av en toffs, brösten är superömma och jag har varit så extremt trött. Dock börjar tröttheten att ge med sig, som tur är. Det är jobbigt att vara så trött, sjukligt trött. Har kunnat somna när som helst och var som helst om jag fick. 
Men i övrigt så mår jag bra. Inget illamående eller kräkningar, som jag som tur är har sluppit helt och hållet. 
Hoppas nu att komma igång med träningen igen. Känns tråkigt att ha kört i snitt tre pass i veckan till noll. Men jag har inte haft någon energi. Så mitt mål är nu att börja köra igen.  
Näe, nu ska jag ta och putsa fönstrerna. Vi ser knappt ut här hemma... 


Kommentarer
Postat av: Tess

ska bli såå kul att följa din graviditet Linn :) nästan så man blir avundsjuk haha! grattis igen <3

Postat av: Anonym

Tack vad kul att du tycker de :-) haha. Då får du sätta fart snart igen🙊 jag önska dock att tiden kunde gå liiiiite fortare 👍😬

2015-03-15 @ 11:24:17
Postat av: Elin Löwstedt

Åh, den där tröttheten! Haha! Jag var prick likadan. Höll på att somna i tallriken en gång hemma hos ett par kompisar. Hann dock förflytta mig till soffan. Jag mådde inte heller illa särskilt mycket (pyyyyttelite) men däremot åt jag som en häst. Jag sov och åt de tre första månaderna. Tokigt var det.

Bra gener vi har ändå, slippa illamåendet och så :)

2015-03-15 @ 21:32:48
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback