tips på billig skötväska

I måndags köpte jag "värdens billigaste skötväska". Det är egentligen en skolväska och kommer från stadium och gick loss på 149kr. Lite skillnad från min tidigare väska, den är dock snyggare men kvalitén var tyvärr inte den bästa. Väskan är i tyg och den är västligt stor, den blir jätte lätt smutsig nu när det är så blaskigt ute och den går inte att tvätta. När jag förut skulle torka av den så försvann nästan den svarta färgen, så den levde inte upp till sitt pris. Min stadium väska är liten och passar perfekt när man inte behöver ha med sig hela bohaget. Har även beställt barnvagnskrokar för att kunna fästa den ordentligt. Väskan har massa fack och passar perfekt som skötväska, tips.
Jag klippte av axelrems skyddet, så blev den mindre skolväska-lik. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback