ett blandat inlägg




Imorgon kommer Anna och barnen över, så jag slängde ihop ett gäng chokladbollar redan nu. Även för jag var så sötsugen och vi inte hade något gott hemma. En snabb fika ute på altanen blev de iaf. Chrille var otaggad då han tröck halva smeten och blev illamående när de väl var dags att fika, hehe. 
På bilden ovan kan ni också se mitt citronträd, har tre citroner påväg och de ska bli spännande att se om de blir gula snart. Ni kan även se lite av spottarna som åkte ner i trallen igår. Blir jätte mysigt att tända när de väl blir mörkt ute. 

Annars så har dagen varit lugn. Vi har gjort barnmat för veckan som kommer och städat lite, i vanlig ordning. Jag och Selma har badat och snart är de dags att göra kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback