🌾

Puh, vad varmt det Ă€r! 

Kom nyss in frĂ„n en promenad  med Malin. Nu tror jag att vi har fĂ„tt nog med sol för idag, det var verkligen sĂ„ skönt att lĂ€gga sig pĂ„ soffan. HĂ€r inne Ă€r det svalt och persiennerna nere. 

Selma sover i vagnen och jag ska Ă€ta lite lunch. 

Vi stannade vid ett körsbĂ€rstrĂ€d och tog lite bilder. Hinner man inte till KungstrĂ€dgĂ„rden, som alla andra innan körsbĂ€rsblommorna slagit ut sĂ„ gĂ„r det bra att fota i Gnesta. Haha, skĂ€mt och sido. 

Idag har S pĂ„ sig en favorit body som jag köpt i en större storlek. Den sĂ€ljs tillsammans med en annan kortĂ€rmad body (frĂ„n H&M) och jag tyckte de var sĂ„ trĂ„kigt nĂ€r de blev för smĂ„ sĂ„ jag köpte nya. För visst har man sina favorit klĂ€der pĂ„ sina smĂ„ och fort gĂ„r de ju Ă€ndĂ„ mellan storlekarna och det Ă€r trĂ„kigt nĂ€r de blir för smĂ„tt. Men dĂ„ fĂ„r man köpa dubbletter helt enkelt. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback