tur att man glömmer

Idag har vi varit på loppis med Malin, Ida och Lucas här i Gnesta. Vi var inte ensamma om de, vi armbågade oss fram en stund sen gav vi upp. Så inga loppis fynd blev de för någon av oss. 
Resten av dagen spenderade vi hemma hos Ida där Jessica med familj kom över och visade upp sitt senaste tillskott. Lilla Elton fyra dagar gammal. Oj, så liten fin kille. Vilken dag som helst blir Selma åtta månader gammal och det känns aldrig som hon varit så liten. Vad fort man glömmer. Den lilla skapelsen "gör väl inte ont att trycka ut" jag kan göra det igen. Så kändes det idag. Men om ni hade frågat mig för åtta månader sen eller den dagen det är dags igen kommer svaret att bli "aldrig igen". Tur att man glömmer smärtan, för annars hade jag aldrig tänkt tanken på att göra om de. 

Nu är det snart dags för oss att sova. Chrille nattar Selma just nu och jag sitter i soffan och känner mig helt slut. Så det blir en tidig lördagskväll för oss med. I morgon bär det av till mamma för att fira morsdag, de ser vi fram emot. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback