julpynta

Ikväll somnade S mellan mig och Chrille i sängen. De var mysigt!
Nu har jag dock precis lagt henne i sitt rum och snart ska jag upp och kolla på svartsjön som börjar när som. De är ju så spännande, lite läskigt och spännande på samma gång.

Även imorgon är Chrille ledig och vi ska till Nyköping igen. Men imorgon ska vi gå på julmarknad och sen kika runt lite på stan. Jag hoppas på att kunna fynda något, det är ju ändå black friday!
Och imorgon ska vi även julpynta. Advents stjärnor och stake ska upp i fönstrena. Första advent är ju på lördag men vi tjuvstartar en dag tidigt då C jobbar hela lördagen. Inget mig emot dock, jag brukar annars tjuvstarta ännu tidigare. Men de är vi inte ense om här hemma. C håller hårt på jultraditionerna och tycker inte man ska börja innan första advent. Jag är tvärt om, de får gärna komma upp lite tidigare. Då de är så mysigt, men sen får de gärna åka ner nån dag efter julafton.

Godnatt från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback