välkommen till världen Maja

Igår morse fick min bästa kompis barn. I föregår följde jag med henne till barnmorskan, fem dagar över tiden och ganska less och inga direkta tecken på att någon ville komma ut.
Efter besöket gick vi ut på en promenad, vi gick en bra bit och hon fick äntligen lite känningar. De övergick till värkar och på natten var de dags att åka in. Morgonen där på kom Maja. Nu är hon tvåbarnsmamma. Selma har fått en ny kompis. Vi längtar verkligen efter första mötet. Visst är de fantastiskt att man kan ses från ena dagen till den andra och nästa gång har hon en bebis och Lucas har blivit storebror.
Säkert så kommer Maja få mig att bli väldigt sugen på ett syskon till Selma, bara något jag känner efter alla söta bebis bilder.

Nu sitter vi iaf i bilen påväg till Pershagen för en fredagsmiddag hos Chrilles pappa med familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback