sjuk

Hej från sjukstugan!

Igår började Selma bli krasslig och idag hade hon åkt på både hosta och snuva.
Hoppas på en bättre natt inatt då jag sprang in ett antal gånger natten som var då hon hostade och var ledsen. Inte lätt att vara sjuk när man är liten.
Dock har jag haft en väldigt mysig bebis hemma idag. Vi kröp upp i soffan redan efter frukost och där spenderade vi iprincip hela förmiddagen.

När Chrille kom hem från jobbet så ställde han sig nästan direkt i köket. Idag bjöds de på grillat kött och klyftpotatis. De var väl dagens höjdpunkt. Eller nej, dagens höjdpunkt var Selmas första steg i lära gå vagnen. Jag släppte henne och vips, så sprang hon iväg själv. Hon avslutade dock sin lilla promenad genom vardagsrummet med en härlig vurpa.
Igår klappade hon också händerna för första gången och idag fortsatte hon med sin nya grej. Så gulligt!
Ja, de känns som de händer mycket nu.

Dagens powernap i mitt knä, så mysigt.


Kommentarer
Postat av: Luckesmamma

Händer sinnes med princess nu 🙏🏻🌟🌸

Svar: 🙌🏻👌🏻😘
Linn

2016-09-14 @ 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback