besök

Hej på er! 


Just nu handlar livet en hel del om sömn, i förregår natt sov jag (vi) nästan hela natten medan inatt kändes de som om jag bara hann blunda mellan varven. Men såhär ska de vara att ha en bebis, bara så ovan då Selma sov så gott om nätterna när hon var ett spädbarn. Fick iaf ta igen lite sömn imorse och sov bort hela förmiddagen medan Chrille och Selma åkte iväg på ärende. 

Just nu har vi Carla och barnen över, ociaialt att blogga då tänker ni, men de är ute. Igår var Anna och barnen över, så nu har alla barn fått träffa sin nya kusin för första gången. 

Carla hade med sig fika från lilla maräng i Järna, dessa bullar var helt galet goda. För goda, måste nästan dit redan imorgon och köpa fler.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Gud så bebis sugen jag blir när jag ser Vilma 😍

Svar: Hihi vad bra 😍👍🏻🌸😀☺️
Linn

Postat av: Mikaela

Hon är sååå lik dig Linn ☺️

Svar: Tack! Vad kul & höra... 😀😊😊
Linn

2017-08-31 @ 19:18:42
Postat av: Goaste med inlägget

Var ju helt klart V 🚼❤️

Svar: 😍😘
Linn

2017-08-31 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback