fredagsfika, promenad och ett bad

Skön start på dagen. 
Jag gjorde vagnen till enkel och tog mig med Vilma ut på en timmas promenad. Chrille och Selma stannade hemma och bakade kakor som vi fikade på när vi kom hem igen. 
Nu ligger jag i badet, detta är egentid delux för mig. Älskar att ligga i badet, badar minst en timma. Passar på nu när Chrille har en jobbhelg framför sig. 
Ikväll är de föresten idol final, så vi byter ut taco köttfärsen mot kyckling fajhitas och sitter sen bänkade framför tvn. Håller tummarna för Chris men gillar även Hanna, så egentligen kvittar de. Värdiga vinnare båda två i mina ögon. 

(null)

(null)

(null)

Selma och Chrille hade bakat för goda cola snittar med saffran i. De slank ner alldeles för många i den här "viktväktar kroppen" tur de är vägning på onsdagar, skämt och sido. 
I onsdags fick jag föresten inget toppen resultat (för den intresserade) -0.3 kg visade vågen. Men ett minus är alltid ett minus och totalt -11.2 kg sen start, så jag fortsätter kämpa på mot mitt mål. "Bara" -13.8 kg kvar för att vara exakt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback