världens tråkigaste mamma

Hej varma onsdag! 


De har varit så äckligt kvavt ute idag igen, preggot höll sig inne hela förmiddagen. Selma tog en tre timmas lång vila så jag gömde mig inne och drog ner rullgardinen i sovrummet och sov bort halva dagen jag med. Alltså, jag känner mig som värdens tråkigaste mamma till och från. Just nu är verkligen energin nere på noll och precis allt är jobbigt. Men de går mycket upp och ner, från dag till dag. Tack och lov är Chrille hemma mycket så de blir inte många långa dagar hemma med tråk- mamman. Att hemmet kommer i andra hand lever jag med. Annars har jag alltid plockat, fixat och donat mycket under dagarna, framförallt under hennes vila. Men att känna sig så lat, trött och energilös med sitt barn är inte lika kul. Dock tror jag ändå, med handen på hjärtat att de inte går någon större nöd på henne ändå. Men de är bara min känsla som gör att jag blir lite ångestfylld. 

Efter vilan fick jag iaf lite mer energi så vi gick ut till lekparken. Gick även in på barnaffären och vi kom ut med lite nya sommarkläder till Selma. 
Avslutade på Ica, handlade middag och en varsinn glass. Selma fick sin första egna pinnglass och hon var helt lyrisk. Inget kladd, utan hon fick i sig hela glassen i ett nafs typ. De ilade i mina tänder när jag såg hur hon åt den. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback