nya pjuks

En fredag som började med ett besök på öppnaförskolan. Selma älskar verkligen att gå dit nu. Blir så taggad på att besöka de när jag säger att vi ska dit, de är kul faktiskt. 

Just nu sitter vi och slöar i soffan och väntar på lets dance utröstningen. 
Selma är fortfarande vaken efter flera försök att sova. Men när man sover en timma och vaknar 16.30 så kunde jag inte förutse nått annat. Hon blev låg, hostig och snorig mot kvällen så lät henne sova. Annars är de strängt förbjudet här hemma att sova efter 13.00 här hemma. Då blir de ingen egentid för päronen. 

Just nu roade jag mig med att shoppa två par skor. Ballerina känns inget som jag orkar strosa omkring i längre till våren. Mamman har talat och satsar hellre på något med lite mer sula. Och ibland är jag såtrött på att bara se mig själv i Nike gympaskor så de blev något mellanting, eller de blev två par sneakers med andra ord. 

(null) (null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback