🎉

Hipp hipp hurra för mig pĂ„ 20 (nĂ„nting) dagen idag! 

BĂ€sta presenten Ă€r att köket Ă€r klart. Blev sĂ„ jĂ€vla nöjd, pĂ„ ren svenska. Ett helt nytt kök som sagt. SĂ„ glad att de blev Ă„t de hĂ€r hĂ„llet och inte grĂ„a luckor och gamla kaklet. RĂ€dd att de hade blivit för mörkt nu i efterhand dĂ„ vi ska göra en inglasad altan till nĂ€sta Ă„r och ljusinslĂ€ppet kommer inte bli detsamma som idag. 

SĂ„hĂ€r sĂ„g det ut innan 

(null)

(null)

Och sĂ„hĂ€r ser det ut idag 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag var jag försen bara med den första timman pĂ„ inskolningen. Efter samlingen skulle alla ut pĂ„ gĂ„rden och dĂ„ vinkade vi hej dĂ„. Selma började direkt spana in allt som fanns att leka med sĂ„ kĂ€ndes nĂ€stan onödigt för mig att vara kvar, dĂ„ hon gick ut helt sjĂ€lv och invĂ€ntade inte mig. 

VĂ€l i bilen sĂ„ kom en sĂ„n dĂ€r konstig kĂ€nsla över mig. Trodde jag skulle bli grĂ„tmild nĂ€r jag skulle vinka av henne i dörren och hon skulle bli ledsen eller  Ă€orolig för att jag skulle Ă„ka. Nu var de helt tvĂ€rt om, men jag blev ledsen Ă€ndĂ„. Hon klarade sig lixom sĂ„ fint utan mig, redan efter andra dagen och blev sĂ„ himla stor. 

Vilma sover föresten middag sen över en timma tillbaka i egen sĂ€ng och det Ă€r stort för vĂ„r mammiga ett Ă„ring. 
Även igĂ„r sov hon middag en stund i sĂ€ngen, dags att börja nöta nu sĂ„ man kan fĂ„ lite plats i sin egen sĂ€ng snart haha.  
(null)

IkvĂ€ll tĂ€nkte vi gĂ„ ut och Ă€ta pĂ„ Gnesta strand. Mysigt att slippa laga mat och plocka disk pĂ„ sin födelsedag. Sen blir de soffhĂ€ng framför idol och nĂ„got gott att Ă€ta! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback