söndag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår kom en lampa över köksön upp, de var så tomt där innan så de blev jätte bra med bara en stor glödlampa. Jag är galen i lampor överlag och tycker inte man kan ha för många. 
Även lite eucalyptus fick följa med hem från affären idag. Har placerat ut de lite här och var, luktar så gott. 

Igår var jag hemma sent, gick över till Ida med en flaska vi som vi delade på och satt uppe och pratade länge. Så mysigt och så härligt att bara bo några minuter från varandra. Så idag fick jag sovmorgon, tack och bock för den. 

(null)

(null)

Idag blev de en riktig VV frukost för min del. Kommer inte ställa mig på vågen efter den här resan, ser och känner det räcker. Så nu är de dags att tänka till igen. Suck. Att man måste vara den som går upp i vikt av att titta på en kanelbulle. 

(null)

Till middag blev de kycklinggryta med ris. Bra det med, dock bakas de äppelpaj just nu så där spricker "den nyttiga dagen" hehe. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Selma pallade äpplen under vår promenad idag. Ser ni föresten locken i nacken? Så fin, guldlock (bokstavligen). Snart tre år gammal och lite bebishår på huvudet. Här går de inte undan men de gjorde de tydligen inte för mig heller säger mamma. Men jag väntar och längtar efter lite mer hår att sätta händerna i (Älskar att göra frisyrer och fläta). 

Kommentarer
Postat av: Li

Jag längtar också efter att fläta osv. Men Edith har inte alls samma hårväxt som storebror. W hade vi väl klippt iaf 2-3 gånger när Han fyllde 1. Edith är inte i närheten av att behöva klippas. Hans kalufs är rena drömmen men kanske ser lite väl ut med en 3-årig kille med flätor 🙈 han vägrar klippa sig dock så tofs blir det. :)

Svar: Ja så typiskt ändå 🤣 håret kommer ju växa ut så småningom om. Men de tar ju sån tid som sagt 😅👍🏻
Linn

2018-08-26 @ 19:13:04
Postat av: Mikaela

Här är det tvärtom, ungarna har så långt och tjockt hår 😍 Fattar inte vartifrån det kommer 😅

Svar: Haha ja de är verkligen skillnad. Dina har mer hår än mig 😍
Linn

2018-08-26 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback