lör

Godkväll! 

Nu är vi mätta, för mätta efter dagens middag. Chrille hade gjort libanesiskt, så gott. Jag älskar vinbladsdolmar med röror, för att inte tala om fetaostrullarna. 

Igår var vi på Ikea. Shoppade en matstol till Selma, lite mässing knoppar. Bytte knopparna på skoskåpet i hallen och i barnrummet Bla. En liten sak, som ger möbeln ett nytt utseende. Selma fick även lite nya leksaker, en kulram att lära sig räkna på samt en kassa. Hon älskar att handla så nu kan vi leka affär här hemma. 
Chrille satte även upp en ny hylla i köket. Nu har jag ändrat den där lilla käksväggen alldeles för många gånger men denna hylla är för att stanna, blev mycket bättre än med tavlor. 

Idag var de vårväder utanför så jag tog med mig Vilma ut på milen. Skönt att gå med gympaskor på barmark. Vi har även besökt lekparken och matat ankorna. Nu är de dags för en dusch sen krypa ner i soffan. 

Hoppas ni också har en fin lördagskväll! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback