snorigt

Nu hoppas jag på en bättre natt, än natten som var. Två snoriga tjejer vaknade upp med täppta näsor. Den lilla hade därför svårt att äta och den stora att sova. Så Selma satte sig tillslut och kollade på Pippi nere i soffan, precis intill vårt sovrum strax efter 04. Därför var vi också tvungna att ställa in dagens planer, tyvärr. 
Skönt var de iaf att komma ut på en promenad, så fint ute idag med allt som är täkt av frost men väldigt kallt. 
Vi fick även rolig post i lådan, en poster som jag ramade in och spikade upp på köksväggen och så lite bilder på tjejerna som jag klippte och klistrade in i deras böcker. 
Sen ställde jag mig och lagade mat för ovanlighetens skull, en köttfärsås blev de så Chrille och Selma kunde äta när han var hemma från jobbet. En annan åkte på VV möte och vägde mig. Den här veckan visade vågen  -0,6kg. Nu är den totala viktminskningen på -15,2kg. Känns som ännu ett delmål att ha fått passerat femton kilo. 
Nu är det dags för mig att sova. Natti! 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback