häcken full

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er! 

Vilken härlig, solig dag vi har framför oss. Jag tänkte dock hänga på stranden med barnen men de blev lite ändrade planer. Får lite barnvakt mitt på dagen, så jag har möjlighet att åka till tippen. Jag är verkligen stammis där nu. Var förbi igårkväll innan de stängde två vändor. Så skönt att slänga gammalt skräp. 

Igår spenderade jag och värdens bästa mamma tre timmar i gamla radhuset. Nu är de städat och tomt, så skönt att de är klart. I föregår var jag uppe och packade upp kartonger till 02 och fick sova nästan fyra timmar. Så man kan säga att jag är ganska trött just nu. Så passande att Chrille går på semester på måndag så kan vi hålla på nu tills de blir klart. För att en flytt med två små, bo i kaos osv tär faktiskt ganska mycket på en. 

Just nu sitter jag iaf ute och lapar lite sol, passar på medan Vilma sover sin middag. Hoppas på lite färg eftersom de är bröllop i helgen och man ska ha en kort klänning :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback