avklarat

Fem och en halv timma på jobbet gick fort. Måste säga att de var lite skönt att få komma tillbaka. Skulle dock inte önska att mammaledigheten var slut och jag skulle börja jobba på riktigt. Men som extra såhär, de fortsätter jag gärna med. 

Hemma fick jag tydligen en bukett med gula tulpaner, de hade visst saknat mig haha 😂😍
Vi svullnade i pulledpork burgare och pommes. Jag tog mig ett bad med Vilma och nu sitter jag med fötterna i en fotmassage maskin jag lånat av mamma, den är så skön. 
Fortsätter såhär resten av kvällen. 

(null)

Hur gulliga? De håller ofta varandra i handen när de sover, helt omedvetet. Igår målade föresten Chrille Selmas naglar. Första gången med nagellack. Så nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback