blandat

(null)

(null)

Idag invigde Selma sina nya Nike skor som vi hämtade på posten igår. Så fina att jag skulle vilja ha likadana. 
Eftersom vi bara skulle iväg och storhandla så passade de perfekt att ha dom på. Men innan dess åkte vi upp till Jessica och barnen, även Ida och hennes barn kom över. Så vi hängde där och fick i oss lite lunch innan vi hämtade Chrille redan vid 13.00 som bara gick halvdag. 

(null)

(null)

Så skönt att C är ledig nu i fyra dagar, de ser vi fram emot. Vi har lite påskfiranden i helgen framför oss, både med min och hans familj. 
Selma är så spänd inför morgondagens ägg-jackt i trädgården. Mycket prat om påskharen nu! 

(null)

Jag laddade föresten upp med lite godis här hemma. Men inte en endaste liten påskkärring har plingat på dörren, så halva skålen ligger numera i min mage. Karaktär! 

Hittade dessa två ligga såhär helt tillfreds på golvet och leka, värmer i mammahjärtat. Vilma blir större och därmed roligare att vara med för varje dag som går. 

(null)

(null)

(null)

Kommentarer
Postat av: Li

Så är det här hemma också. W brukar säga att dem ska leka tillsammans och så går han och sätter sig så dom sitter bredvid varandra 😍 så sött så man smäller av. Gäller att komma ihåg dessa stunder om något år när det (kanske) är fight om leksakerna ist 😂
Glad påsk på er!

Svar: Haha! Ja, garanterat. Då är de tur man har en blogg att titta tillbaka till, på de goda stunderna 😆😊

Glad påsk! 😍🐥🐔🐣🐤
Linn

2018-03-29 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback