ny lur

Igår hämtade jag ut min nya telefon. Den gamla hade gjort sitt, vaknade med att en svart fläck började ta över skärmen. 
De blev en IPhone 8 plus, ovant med en sån stor telefon men den passar mig bra. Känns som en blandning mellan telefon och iPad. Kameran är dessutom jätte bra, så de ska bli roligt att fota med denna. 

Idag slutade Chrille 14. Hans nya sommar schema innebär att han slutar tidigare under sommaren och redan vid 14 på fredagar, inget mig emot. 
Så idag efter hans jobb gick vi ner till centrum och klippte oss båda två. Så skönt att bli av med de tunnslitna topparna. Kul att bli lite fin inför helgen, för imorgon är de dags att åka upp till Stockholm och bo på hotell, bara jag och Chrille. Hans 30 års present från mig. Nu är de äntligen dags! 
Ser så mycket fram emot denna egentid på tu man hand, de behöver vi nu. 
Idag har vi även varit på besök på öppna förskolan, sen en snabb kontroll på Bvc. Vilma skulle vägas efter förra månadens vikt, då hon stod still men nu hade hon lagt på sig igen. 

(null)

Igår klickade jag hem det här fina skalet. Idag låg de på lådan, snacka om snabb leverans. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också 8 plus, nöjd än så länge. Skönt med stor skärm, otymplig i fickan dock.. men man kan ju inte alltid få allt. 😊

Svar: Exakt så kände jag med 👏🏻🙌🏻🤗😘👍🏻
Linn

2018-05-20 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback