klar

Idag blev de gråtkalas för Selmas del på förskolan, dock när jag skulle hämta. Hon ville verkligen stanna kvar, ni antar inte hur skönt detta är! 

Idag har jag passat på att skura golv och städat lite medan Vilma sov middag. Chrille gick som sagt på helg idag så vi åt fredags tacosen ikväll, hehe. Imorgon ska vi spendera hela dagen i storstan och bla besöka Junibacken. Selma är så galet taggad! 
Ser fram emot att få spendera denna dag tillsammans med familjen och göra något riktigt roligt för barnens skull. Vi har knappt varit ute den här veckan alls. Det här vädret, jag skyller bara på det. Så därför känns det extra bra att de får gå loss på Junibacken. Ser själv fram emot sagotåget, var så mysigt när vi var där i somras. 

Idag kom äntligen mina posters till köket. De var ungefär två veckor försenade så hade nästan glömt bort vad jag hade beställt för olika motiv. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Måste också tipsa er om dom där fina linneservetterna. Hittade dom på rusta för ett tag sen. 49kr för 4st om jag inte minns fel. Bra pris var det iaf och jag har alltid velat ha men vill heller inte betala så mycket. 
Älskar mitt svarta porslin jag fått av mamma. Tänkte duka med de på julafton bla så behövde små assietter till. Fanns inte såna i den serien från Vinga of sweden så hittade även dessa på rusta och tyckte att de blev fint ihop :-) 
Jag är galet julredo här hemma. 

Julklappar till barnen- check 
Nytt julpynt - check 
Dekoration till bordet/ duktig - check 
Julpapper, snöre och etiketter- check 
Julaftonsklänningar till tjejerna -check 

Så blir förvånad om jag ska behöva känna av den såkallade julstressen haha! 
Att alla julklappar är inhandlade sen ett tag tillbaka beror ju bara på att jag gick loss på Åhléns rea á 50% annars hade jag inte varit såhär klar nu, hehe! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback