hej på er

Kikar in och säger hej! 

Ni är ändå ett gäng som besöker bloggen, glad för de :-) 
Just nu är bloggsuget inte på topp. Däremot "köttar" jag insta 😅 
Lägger upp mycket bilder hemma från oss just nu, följ mig gärna där Linnemilialinnea. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så roligt att Hemtex vill använda min bild igen på vasen! 

Och nej, såhär fint är det inte alltid hos oss, haha. Andra sidan fotot kan absolut vara kaos bara inte lika roligt att fota :-)

(null)

(null)

(null) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Blandade bilder från dagarna som gått. 
Imorgon ska jag åka och shoppa nya vindrutetorkare till bilen. Efter Chrilles jobb står jag startklar med kidsen redo att åka och storhandla. 
De ska ha ätit, duschat och pyjamasen på. För antar att båda kommer slockna i bilen påväg hem. 
När helgerna numera är ännu heligare än innan så vill jag inte låta en hel förmiddag gå åt, att åka och storhandla. Så passar de oss bättre att göra så helt enkelt :-) 

Idag shoppade jag föresten roligare ting än vindrutetorkare och mat. Nya gardiner til köket och en lampa bla. Sålde även lite underlägg jag hade små ledsnat på, så postade de idag. Lite pengar in och lite ut, de är en bra melodi när man som mig, ständigt vill göra om! 
Visar bilder senare när de är ljust :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback