tiden går fort när man har roligt

Vilken bra helg 🤗🙌🏻 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår startade jag dagen med ett frisör besök. Slingade hela håret och toppade mig, blev jätte nöjd. 
Senare kom Elin och Pagge. Ett super mysig kväll med övernattning. Vi ÅT och drack, ja de var de vi gjorde haha. Kul att få ses igen, händer så sällan nu förtiden. 
Idag var de träff hos Sanne med alla mammor och barn. Jag tog med mig Vilma. Mamma kom över och roade Selma i lekparken med picknick medan Chrille städade tomten och plockade bort studsmattan och alla utemöbler har klätts in i presenning osv. 
Mamma stannade kvar på middag och strax är det dags för att kika lite serie. Synd att helgerna ska gå så fort.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback