äntligen fredag

Idag fick vi sällskap av Elina och hennes två killar. 
Vi lunchade och sen tog vi en promenad till lekparken. Härlig fredag! 
Senare blev de ett glas rött, god mat och tidiga läggningar på de. Äntligen! 
Selma har somnat alldeles för sent hela veckan (hon sover på förskolan) vilket hon aldrig gör hemma vilket resulterar i att hon somnar vid 22 tiden. Idag sov hon 20 och Vilma somnade i matstolen 17.30 så de ska bli spännande att se när hon vaknar 😅 
Håller tummarna på att hon sover hela natten (såklart) främst eftersom de nalkas bröllop imorgon och vi päron tänkte orka parta hela natten. 
Naglarna är målade, håret slingades igår, så nu återstår peeling och dusch. Sen tänkte jag ansa de där håriga benen, hehe. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Som kvällsfika idag så blev de stekta äppelklyftor i kanel, en ny vaniljsås från propud och ett smulat digestivkex. Betydligt bättre än Chrilles äppelpaj med vaniljvisp, fast den är såklart godast 🙌🏻 

(null)

5 dagar som viktväktare har gått och idag ställde jag mig på vågen. Lite för tidigt, eftersom jag ska väga mig en gång i veckan. Men ville hellre göra de nu än efter den här helgen kände jag, kommer inte räkna imorgon. 
Vågen visade iaf -0.7kg så de är jag helt klart nöjd med 💪🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback