wihoo

Äntligen en lämning utan tårar och skrik. Fick höra att jag skulle köpa mig en triss. För "plötsligt händer de" hehe. 
Hon var till och med glad, så jag smet iväg snabbare än snabbast. Sån skön och lätt känsla i kroppen att lämna förskolan efter detta jämnfört med tidigare två veckor, hoppas hopps hoppas att de vänder nu! 

Efter de åkte jag och Vilma vidare till Bvc för det där vaccinet som ännu inte hade blivit av. Nu sover hon gott på mig, tvätten är hängd och frukosten uppäten. Skön start på dagen och jag har inga planer alls. Mer än att bädda rent sängarna, så ska passa på att njuta av lugnet här hemma just nu och av regnet utanför. Så mysigt ändå! 

Håller även tummarna på att vi får paket idag, inväntar Selmas ståbräda så kanske vi kan hämta henne med vagnen idag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En god VV frulle rör 4p blev det idag. 
Idag har jag föresten ställt mig på vågen. Två veckor sen sist. -1.1kg visade den imorse. Så himla glad jag blev. Snart -2kg sen jag startade igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback