tick tack...

Tiden har gått så extremt långsamt idag. Har inte gjort annat än o kollat film och käkat godis mm.
Idag har jag iallfall haft "lilla julafton" men min pappa. Då vi ätit julmat och bara myst. Rätt skönt faktist, men vill ju ha riktig jul. Men nu är det inte lång tid kvar. klockan är 23.35 och jag ska strax lägga mig och läsa min nya solo tidning, wohoo...

Måste bara tillägga en sak och det är att jag är äckligt mätt, usch det är fan inte najs att vara de. Känner mig som ett sumo! aja, de lägger ju sig tills imån bitti. Men dock dröjer de inte länge innan jag blir ett sumo på nytt. Efter all julmat och julgodis. Men men, det är ju bara jul en gång om året och då måste man få svulla lite... annar jag!

Nehe, måste gå o borsta gaddarna nu.

Hoppas alla får en rikigt bra jul imån, för de ande nämligen jag tänkt att ha :)

image109
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback