Bed time

Då var det strax dags att stänga av den här burken.
Morgondagen ska spenderas med Ida och Malin på stan. Vi ska uträtta några ärenden, vuxet va?
Ska bla. växla pengar, och köpa "bra ha saker" som shampoo, balsam, tops och sånna nödvändigheter inför resan.
Sen ska vi tjockisar gå loss på fantastico (en billig turre godis affär) Där vi ska köpa as mkt godis, som vi ska ta med oss till Turkey. Eftersom dom bara har äckligt godis där.
Sen ska jag hem till Ida och ska även övernatta hos na. Vi ska äta tacos och kolla movie.
Nu måste jag leta upp mina nycklar innan jag kryper till kojjjjsss som är helt väck.

God natt och sov så söött!!!

Ps. Vad i helsike gör jag på ett lekstuge tak, på mitt gammla dagis i Enhörna? :P



Kommentarer
Postat av: mamsilainen

ÅÅÅ ni ska åka utomlands???

Hur ska det gåååå!!!Puss

2008-08-14 @ 03:30:05
Postat av: Linn

För tänk att vi ska det.

Kommer att gå åt pip svängen, nej rå. Ni mammor kan vara lugna. Vi ska vara försiktiga.

Pusss

2008-08-14 @ 11:34:59
Postat av: Alexandra

de va ju jag som tog de där kortet :) kusini <3

Postat av: Linn

i know, kusini vitani =)

2008-08-14 @ 21:04:03
Postat av: mamsilainen

Eller hur...lugna in my a.....

När katten är borta dansar råttorna på bordet

jo men så är det,jag vet.Men dom bestigaste brudarna

har koll på läget.Tjoho

2008-08-15 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback