depp

Usch....... vad jag känner mig deppig.
Vill verkligen inte sitta här, vill inte vara hemma, vill inte frysa och ha tråkigt.
Utan jag vill tillbaka.
Jag trode ändå att jag skulle tycka att det var lite skönt att få komma hem igen. Men näe, så fort jag klev ur bilen. För att gå in i huset. Så känndes allt as fel och jag ville bara vända och åka tillbaka.
Men men, vi har iaf redan börjat planera en ny resa inför näsa sommar. Fast då i 2 veckor, får se vart vi åker... skulle inte banga en sekund på att åka tillbaka iaf.

Imorgon börjar jag kl 1. Tack gode gud för det! Annars hade jag behövt gå upp kl 5.30.
Hmmm.... vad mer? Försöker att små packa ut min väska lite, men det går segt. väldigt segt. Så det kommer nog inte hinnas göras klart ikväll.
Ska snart gå och lägga mig, as trött. Inte så konstigt efter så få timmars sömn denna vecka. Jag behöver sova. Nu ska jag försöka sova.

God natt!

Ps. Imorgon ska jag försöka vara gladare, så kika gärna in då.


Bjuder på en bild på vår extra mamma, ida och mig, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback