Fixar och donar!

Håller på att små packa/tvätta redan nu. Lika bra!
Eftersom att jag själv inte äger någon resväska, så brukar jag få låna. Oftast en av mormor, en röd. rätt fin faktist!
Men nu känner jag att den är alldeles för liten. Så idag kom Thomas hem med en, som jag skulle få låna då.
En stor, svart och hård. Bra tänkte jag. Tills jag börjar dra runt den. Den gnistlar och låter som fan. Haha! Kanske inte så konstigt eftersom den är as gammal. Det var tydligens hans pappas gammla, så nu gäller det att vara försiktig om den.
Plus att den luktar urk, så jag ska bomba den med parfym. Så det inte stinker av sig på mina nytvättade kläder.
Nej, nu tillbacks till det jag höll på med.

hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback