God kväll.....

alla data nördar! =)

Måste börja med att ge mig själv lite beröm, för visst har jag blivit rätt duktig på att blogga?
Skriver ju faktist rätt mycket!
Om en halvtimme kommer Chrille och hälsar på, så jag borde verkligen inte sitta här och lata mig.
Utan röjja upp lite på rummet så man får plats att stå på golvet (obs! har ej städat än *skäms*)
Sedan plocka ner all disk som jag har sammlat på mig, det blir ju en del mackor osv. här vid datorn. Eftersom att jag brukar sitta uppe och uggla på kvällarna.

Så detta blev nog ett sista inlägg för mig för i ikväll!


Jussdet, vet ni? Snart har vi varit tillsammans i 1 ½ år. På torsdag för att vara exakt!


Kommentarer
Postat av: ida wredenmark

Tusse då! Du är mycket duktig om jag få säga det själv, CREDD till dig gumman!

Postat av: davidsundgren

duktig du ärå linn ;)

2008-08-13 @ 01:00:31
Postat av: Anonym

Tack! Vad söt du är!! Och du kommer bli världens bästa moster!!

puss

2008-08-13 @ 13:31:28
Postat av: Linn

Tack, allihopa! ;);)

2008-08-13 @ 14:19:43
Postat av: pouut

åhh så förfärligt harmonisk bild på lillerääd och ALVEN:D...

2008-08-24 @ 15:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback