hejsan hoppsan

Kom typ nyss hem från stan och skolan. Om en timme ska jag ta bussen hem till Chrille:)
Öööh, gud vilket intressant inlägg det här blev! Men jag har faktist inte så mycket mer att skriva och känner mig lite små stressad. Måste packa väskan, duscha och äta.

Puss hej!

Jusst ja, lovade ju lite bilder.....


Mina älsklings tejjjor!                                  Ida simmar i världens finaste vatten!
 
Myyssss!                                                              Vi 3 på vår vavvo resturang!

En galen turk på burk!                                      Jag är trött på Ida och hennes jävla kamera:)
 

Hinner inte lägga upp mer. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Ida

gumman glöm inte bort att vi har idrott imorgon!

Postat av: mamsilainen

De va dom fina flickorna på bilden då!!

Tjoho.

Kramizzz

2008-08-27 @ 13:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback