Im back!

Så där, då var man hemma igen då!
Helgen har varit jätte bra, vi har för det mesta fiskat kräftor. Inte för att jag vågade smaka, (och speciellt inte efter att ha sett dom små äckliga djuren levade) men det var rätt kul i varje fall.
Har faktist inte så mycket att skriva känner jag. För att det ändå som existerar i mitt huvud just nu är att vi åker på Lördag. Overkligt!
Ska såklart bli skit kul, men känner mig samtidigt rätt stressad. Men jag vet lixom inte rikigt varför.
Men men, får väl försöka varva ner lite ikväll...

Jusdet, jag kan ju visa er en bild på en kräfta som vi fick. Så kanske någon förstår varför jag inte ville äta dom sen?

 Bläää!

Kommentarer
Postat av: ida wredenmark

vadååååå? den är ju as söt :D

Postat av: Linn

IDA- ja, ursäkta mig. det är den ju faktist. speciellt det där gröna klegget som ligger på hans klo, är skit gullit:)

2008-08-11 @ 19:13:57
Postat av: mamsilainen

Men Kanin Linn...Dom e`goa.Puss



2008-08-14 @ 03:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback