kfgjfklgjir

Usch! Jag gillar inte att packa! Om någon undrar varför jag redan gör det. Så ska jag sova borta nu i 2 dagar, så det måste göras redan nu.
Jag vet inte rikigt vad jag ska ta med mig, så jag tar med mig allt.
Och jag vet ändå att jag tar med mig för mycket.
Det som ligger i väskan nu, skulle jag klara mig på i ungefär 3 veckor. Men jag är ju tjej!
Och jag anntar att jag inte är ensam om att ta med mig för mycket, eller jag vet att jag inte är det.
Så varför tar jag då med mig allt jag äger och har?
Hmm.... Pallar inte få övervikt. Väskan får tydligen inte väga mer än 15 kg. Om man inte vill betala för övervilken såklart. Och det vill inte jag!
Typist mig att lägga ner kläder jag typ aldrig använt. Så därför klarar jag nog mig utan det plagget just den veckan?
Knepigt det där.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback