lite tidsfördriv....

Senaste..

Låt du hörde: Takida- reason to cry. Nej jag har inte tröttnat än!
Film du såg: "jag ä' inte bitter- med robert gustavsson =P
Mat du åt: Sallad, made by me.
Kram: Gav Chrille en feting kram igår när han kom till mig.
Puss: ja, även det fick han. Bortskämd som han är.
Fest: Festade till det lite hos mig i helgen. höhö.
Känslan: trött som en gammel gädda.
Ilska: På moder natur, som ger oss piss väder.
Resa: Jag for till Norrland med Chrille i vintras, så det måste varit min senaste lilla tripp. Men snart Alanya. Men det kan väl inte en jävel ha missat som läser min blogg? ;)
Glädje: Att jag fyndade en jacka plus en väska idag på stan för en liten peng :)
Dröm: Inatt, då jag drömde att Chrille hoppade av från en sitt lift i fjällen, för att jag inte hann på. osv. Och gjorde sig på mycket illa. Tur att det bara var en dröm.
Boken du läste: Är dålig på att läsa böcker, föredar tidningar. Så det var väl nån bok jag var tvungen att läsa i skolan.
Personen du träffade: Lillebror, som kommer in i mitt rum stup i kvarten. Den rastlösde stackarn.
Personen du pratade i telefon med: Chrille!!
Personen du fick sms av: Malin :)
Gången du åt en 7-eleven korv: Har alldrig gjort.
Gången du var utomhus: När jag var ute och galv kaninerna lite gurka.
Gången du sov: Imorse, men det är snart dags igen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var innan mamma och Thomas drog till Spanien.

Jusdet, på tal om dom. Jag får inte glömma att ställa ut spotunnan. Eftersom att sopbilen kommer imån och vår soptunna är proppfull. Plus att jag måste vattna alla blommor. Fy vad tråkigt allt blev nu!

Bäst att sätta lite fart, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback