Pirr.... PIRR!

Jag börjar bli rätt pirrig nu, pirrig på rikgit.
Nu är det inte långt kvar. Nu är det nog några stycken av er som tycker att jag inte gör något annat än att tjata om min resa. Men det bryr jag mig inte om, eftersom att jag sett fram imot det här hela sommaren.
Tur att jag har med mig Ida och Malin, som inte är lika snurriga som mig. För att jag känner mig helt lost, vad det gäller att ta sig till just vårt hotell i Alanya. Lixom hade alla tre varit som mig, så hade vi väl inte änns klarat av att chekat in våra väskor. Eller jo kanske, men sen fattar jag inte så mycket mer. Men det ska nog gå bra, eller det ska gå bra!
Utan nån vuxen alltså, eller nej nu har jag fel. Jag är ju med två vuxna.
I alla fall enligt våra biljetter, då det står (2 vuxna: Malin Ramstedt och Ida Wredenmark) (1 barn: Linn Carlsson) hehe! Så det är väl bara att njuta sista tiden som "barn" för det är jag ju inte så mycket länge till. Den 29 aug, blir även jag 18 år. Tog bara ett tag och alla är väl typ trötta på krogen livet innan jag änns hunnit sätta min fot där.

Vilket fult barn. Jaha.... var det bara jag som svullar glass på stranden. Så fel det blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback